Hakkımda

12 Ekim 2011 Çarşamba

LYONESS İLE İŞYERİNİZDE CİRO ARTIŞI

Lyoness ile iş yerinizde Ciro Artışı

Bir ürününüzmü var? veya hizmet sektöründemi faaliyet gösteriyorsunuz? – Lyoness’in Müşterileri var. Klasik Reklam ve tavsiye pazarlamasının gücünü kullanarak devamlı büyümeye devam eden 

Uluslararası Lyoness Müşteri Havuzu üyeleri, Alışverişlerini gerçekleştirebilecekleri veya hizmet 


alabilecekleri Lyoness Cashback Üye Firmalarını devamlı aramakta. Sizde bu tüketim-hizmet ağına dahil 

olun ve ciro artışınızı garanti altına alın.


Devamlı Müşteri – Bir kuruluş için en önemli unsur
 Yeni Müşteriler kazanmak, eski müşterileri tekrar 



aktif hale getirmek ve mevcut müşterileri korumak bugün artık iş hayatında karşılaşılan en önemli 


meydan okuma. Özellikle fiyat artışlarının yaşandığı dönemlerde, alım gücünün farklı kanallara 


yöneldiği zamanlarda, rekabet baskısı ve seçenek çokluğu olan müşterileri kazanmak zorlaştı. Müşteri 


bağlılığı için sadece müşteri memnuniyeti sağlamanız artık yeterli değil, müşterilerinizi aynı zamanda 


hayran bırakmanız lazım. İşte tam bu sebeplerden ötürü Lyoness Devamlı Müşteri Programının 


dahiyane özellikleri ihtiyaçlarınızı karşılıyor. Duygusal Bağlayıcılık Unsurları Müşterilerin avantajlı 


alışveriş alışkanlıklarını dengeli bir konsept haline getiriyor.Bir ürününüzmü var? veya hizmet 


sektöründemi faaliyet gösteriyorsunuz? – Lyoness’in Müşterileri var. Klasik Reklam ve tavsiye 


pazarlamasının gücünü kullanarak devamlı büyümeye devam eden Uluslararası Lyoness Müşteri 


Havuzu üyeleri, Alışverişlerini gerçekleştirebilecekleri veya hizmet alabilecekleri Lyoness Cashback 


Üye Firmalarını devamlı aramakta. Sizde bu tüketim-hizmet ağına dahil olun ve ciro artışınızı garanti 


altına alın. Devamlı Müşteri – Bir kuruluş için en önemli unsur Yeni Müşteriler kazanmak, eski 


müşterileri tekrar aktif hale getirmek ve mevcut müşterileri korumak bugün artık iş hayatında 


karşılaşılan en önemli meydan okuma. Özellikle fiyat artışlarının yaşandığı dönemlerde, alım gücünün 


farklı kanallara yöneldiği zamanlarda, rekabet baskısı ve seçenek çokluğu olan müşterileri kazanmak 


zorlaştı. Müşteri bağlılığı için sadece müşteri memnuniyeti sağlamanız artık yeterli değil, müşterilerinizi 


aynı zamanda hayran bırakmanız lazım. İşte tam bu sebeplerden ötürü Lyoness Devamlı Müşteri 


Programının dahiyane özellikleri ihtiyaçlarınızı karşılıyor. Duygusal Bağlayıcılık Unsurları Müşterilerin 


avantajlı alışveriş alışkanlıklarını dengeli bir konsept haline getiriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder